Ferdig organisert

Håndarbeid er noe jeg trives med, men noen ganger går det litt over stokk og stein av hva jeg lager. Så nå har jeg organisert det som har ligget rundt omkring. Ferdige arbeider er nå samlet i bokhyllen – og de har fått prislapper på seg. Det er tross alt noe begrenset hva jeg har behov for selv – og plass er (automatisk) en begrensende faktor. Derfor tenkte jeg at det ville vært smart å kvitte meg med noe av det. Jeg har selvfølgelig brukt penger på å kjøpe garnet, men selv om det noen ganger kan være dyrt (det kommer ann på garnet) er det tidsbruken som på mange måter “koster” mest. Så heldigvis gjør jeg ikke dette for penger. Om jeg kan få solgt noe av det ville jeg blitt veldig glad – jeg vil få dekket pengene jeg har brukt på å kjøpe garnet og noen andre kan få nytte av det.

Det er sokker (ca størrelse 37-39), pulsvarmere, julehjerter, snøkrystaller (utenfor bildet tydeligvis), grytekluter, vaskekluter, brikker og løpere. Så jeg føler at det i alle fall er litt variasjon.

Neste stopp på dette prosjektet blir å ta bilder og legge det ut til salgs – hvis du har gode tips til steder det er sannsynlig å få solgt denne typen ting ville jeg satt stor pris på det. Tips altså (eller et lite pling om du vil kjøpe noe).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg