Ferdig med dette også

Puslespill – en ting jeg liker. Denne gangen har jeg lagt ferdig et puslespill jeg kjøpte i høst. Visste du at puslespill har titler? Det tok det lang tid før jeg innså, men dette heter altså Sweet Week. Produsenten er Trefl og det har 1.000 brikker. Endelig et puslespill med overraskende lite puslespillstøv. Forholdsvis god kvalitet, men det var noen brikker som virket til å nesten kunne passe flere steder – noe som kan være en utfordring. Heldigvis hadde dette veldig klare og tydelige farger (det heter tross alt neon color link).

Bildet er et jeg aldri har puslet noe lignende av før, så det var litt gøy. Jeg syns det var både enklere og vanskeligere enn jeg trodde det ville være.

Jeg kommer definitivt til å pusle dette igjen. Kanskje jeg skal tiden på meg selv? Det gjorde jeg i alle fall denne gangen (som var første gange jeg la det) – jeg brukte totalt 4 timer og 45 minutter på det hele: sortering, kanten og resten av puslespillet. Siden jeg kjøpte det på salg følte jeg at det definitivt var verdt pengene! Å bruke 90,- kroner på nesten fem timers underholdning er ikke så verst pris – spesielt siden jeg kommer til å gjøre det igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg