Får jeg napp?

Ting tar tid. Noen ganger tar ting lenger tid enn andre ganger. Om jeg får napp vil også tiden vise.

Hva jeg ønsker å få napp på?

Vel, målet var å selge en bokhylle i fjor høst…så nå har jeg endelig lagt den ut til salgs på facebook. Det er ikke ofte jeg gjør sånt, så jeg er litt spent.

Bokhyllen er en Billy fra Ikea og jeg håper at noen vil hente den. Vi får se om jeg får avsetning. Det er uansett ikke det eneste jeg har tenkt til å prøve å selge, men jeg tenkte å ta en ting av gangen.

Hender det at du selger ting på nett? Hvor i så fall gjør du det og pleier du å få napp?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg