Eventyrland og baking

Når jeg kikket ut på morgenen i dag, var det som eventyrland – eller et vintereventyr. Allerede på formiddagen var det kommet sikkert 25 cm snø – heldigvis lett å måke (og foreldrene mine har snøfreser).

Jeg hjalp til med noe av måkingen – rundt bilen min og selve bilen min. Å måke bilen fikk i dag en litt ny betydning siden jeg faktisk brukte skuffa og måkte snø fra bilen (jeg dro ikke snøen av bilen med skuffa og måkte så bakken; nei, jeg bokstavelig talt måkte snø direkte fra bilen og slang det ut på det snødekte grasset).

Bakingen jeg hjalp til med, var å trille peppernøtter – det tror jeg det er ganske mange år siden forrige gang jeg gjorde.

Så det har vært en skikkelig førjulsdag i dag.

I morgen er det en annen juletradisjon som skal gjennomføres, og det involverer familie – og er alltid veldig hyggelig 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg