Et tupp i ræva

Å være deltidsstudent er ikke bare, bare. Det er mye jobbing: lese pensum, se forelesninger, se andre videoer som er pensum, gjøre ukequizer og gjøre oppgaver.

Det har ikke vært flest oppgaver, men nåværende er definitivt en utfordring. Utkastet må leveres i slutten av denne arbeiduken og den endelige oppgaven må leveres om to uker. Oppgaven må bli godkjent for å få lov til å gå opp til eksamen, så det er ganske viktig at den går bra.

Egentlig er jeg ikke nødt til å levere et utkast, men det er definitivt et tupp i ræva for å få fortgang på ting. Dessuten – de som leverer utkast vil få tilbakemelding på utkastet – noe som gjør det mer sannsynlig at oppgaven blir bra og dermed godkjent.

Foreløpig har jeg mange hull i kunnskapen totalt sett og jeg sliter med å få til innholdet i oppgaven. Det skal jo gjerne være forståelig og sammenhengende… Så enn så lenge har jeg mye å jobbe med.

På den annen side – det er bare mandag i dag, så jeg har flere dager på meg til å jobbe med oppgaven.

Kryss fingrene for meg for at tuppet i ræva fungerer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg