Et slankeplatå?

Slankeprosjektet for ullgarn fortsetter, men tydeligvis ikke med stor styrke og iver i går.

Har jeg nådd et platå og flater ut litt i slankingen? Jeg tror jeg har hørt at det er en greie med slankekurer – at kroppen jobber for å tilpasse seg sitt nye miljø; tilpasse seg et platå før det fortsetter.

Det betyr ikke at jeg ikke strikket i går, men det lille jeg strikket kommer jeg til å rekke opp igjen for det ble ikke som jeg ønsket. Så jeg syns dermed ikke helt at det teller – jeg må jo strikke det på nytt.

Totalen for strikking i går ble noe, men jeg veide ikke siden det ikke teller og dermed står vekten stille: gårsdagens gram strikket teller som 0!

Lenge siden forrige gang det skjedde for å si det sånn, men det er greit. Ideen var god, men det ble ikke som tenkt, så nå får jeg teste ut en lignende ide og satse på at den blir mer som jeg liker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg