Et nytt hjem

Forhåpentligvis er det store ting på gang. Dessverre finnes det ingen garantier i livet bortsett fra den siste garantien i alles liv.

Jeg har lenge hatt lyst til å flytte. Ikke fordi jeg bor på et dårlig sted – for det gjør jeg ikke (elsker for eksempel nærhet til både skog, strand og en superkort gåtur til matbutikken gjør den biten enkel også). Grunnen til at jeg ønsker å flytte er enkel – jeg ønsker meg småbruk med dyr. Siden jeg bor i borettslag er det ikke akkurat nok plass til hønser, sauer, griser og kanskje en ku eller to…

Foreløpig har jeg ikke fått meg nytt hjem, men jeg har endelig tatt avgjørelsen – jeg vil selge huset jeg bor i. Enn så lenge er det tre større ting som har skjedd: jeg har signert med megler, takstmann har vært på befaring og skrevet rapport og jeg har flyttet den store veven.

Så enn så lenge er det bare veven som har fått et nytt hjem – et foreløpig hjem – hos mine foreldre. Den tar såpass stor plass at det er greit å ha den ute av veien når bilder skal tas og visning skal foregå.

Hvor veien vil gå videre er jeg usikker på; først så må jeg jo få solgt…

Rommet veven har stått på er egentlig ganske stort, men siden veven tar så mye plass har rommet føltes veldig lite.

Så nå blir det rydding, vasking og gjøre hele huset så delikat som mulig (noe som absolutt ikke er min sterke side…).

Krysser fingrene for at alt går bra; at jeg får solgt og etterhvert finner er herlig sted som kan bli mitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg