Et av livets store spørsmål

Et av det store spørsmålene i livet som jeg syns kommer opp hele tiden om våren er det “Vil det bli liv?” Dette har selvfølgelig sammenheng med at jeg sår frø om våren og håper på at alle sammen spirer. Eller, jeg håper mesteparten spirer (om alt spirer vil jeg få veldig dårlig plass…). På YouTubekanalen min (Kjersti Gulli) har jeg lagt ut en video med oppdatering på noen ting jeg sådde for noen uker siden, men jeg har også sådd nye ting. Kryss fingrene for meg og håp at det meste spirer? (og kan noen lære meg om det heter mandarin eller klementin – og hvordan jeg skal huske hva det heter?)

Har du gjort noe som gjør at du lurer på det samme som meg – blir det liv? (i så fall, hva har du hatt suksess med før – og hva har feilet totalt?)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg