Er den verdt det?

Spraglen min ser stadig mer stranten ut. Planten kalles også for Coleus – hvilken type coleus det er aner jeg ikke. Den var fin og frodig i sommer, men etterhvert som vintermørket og et noe kjøligere hus har ankommet – blir det stadig dårligere med den. Den feller blader som et løvtre når kulden kommer på høsten. Jeg vet at den ikke ville overlevd ute i kulden, men tenkte den ville holde noe i alle fall inne.

Faktisk begynner den å se så stusselig ut at jeg vurderer å kaste den (og jeg får alltid litt vondt i plantehjertet når det er snakk om å kvitte seg med planter som fremdeles teknisk sett er i live). Noe annet jeg har lurt på er om det er mulig å klippe den ned for å se om den får smaken på livet igjen? Er det verdt å teste – med andre ord: finnes det håp?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg