Endelig godkjent!

Bil er en dyr ting på mange måter. Den kan være dyr å kjøpe. Eller som i mitt tilfelle – vedlikeholde. Dessuten er det også alltid et usikkerhetsmoment – hvor lenge holder den og blir neste reperasjon dyr?

I dette tilfellet var spenningen først om den ville gå gjennom EU-kontrollen i det hele tatt. På en måte gjorde den det, men siden den kom med ikke god-kjente koder var det ting som måtte fikses. Når vi kommer til det punktet er alltid neste spørsmål: hvor dyrt er det og er bilen verdt det?

Denne gangen var det heldigvis ikke veldig dyrt å få fikset det som måtte fikses, så det skjedde i dag og nå er bilen godkjent i to nye år. Sånn sett en gledens dag selv om jeg måtte betale litt. Tross alt ville en ny bil vært mye dyrere…

Så det er faktisk mesteparten av det jeg har gjort i dag. Kjørt til verksted og så har jeg ventet… Tross alt tok det litt tid, men siden bilen nå er godkjent var det verdt det føler jeg 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg