Endelig ferdig! (vil noen ha?)

Nå som helgen går mot slutten kan jeg gladelig meddele at jeg har blitt ferdig med puslespillet på 3.000 brikker. Så da blir det å pakke det sammen i morgen eller noe så jeg føler at jeg får tilbake stuebordet mitt. Tross alt har jeg brukt omtrent 1,5 måned på dette puslespillet – det er stort og har vanskelige partier så jeg tenker det er helt grei tid. Neste utfordring med dette puslespillet blir å få solgt det. Jeg har nemlig innsett at dette ikke er en av favorittene mine og at jeg tviler sterkt på at jeg vil gjøre det igjen. Denne gangen gjorde jeg det fordi jeg ville sjekke om alle brikkene var der… Alle brikkene var der, og jeg vil være veldig nøye når jeg pakker det sammen for å være sikker på at alle brikkene vil fortsette å være der.

En ting er at jeg liker bildet veldig godt – kunne gjerne bodd et lignende sted (om du vet om noe, rop ut!). Jeg mener – blomster, trær, generell natur – god nok plass til å ha dyr og dyrke grønnsaker… Eneste minuset er at jeg gjetter det er høyere over havet enn jeg mest sannsynlig ønsker. Likevel, det er lov å drømme!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg