En veldig kort tur…

Tidligere i dag var jeg veldig klar for å gå tur. Riktignok var det overskyet, men det var rundt 0 grader så helt perfekt for en gåtur i skogen – tenkte jeg. Tross alt har omtrent all snøen smeltet der jeg bor. Bortsett fra på turstien tydeligvis…

Det var bulkete holke og jeg følte meg som Bambi på glattisen. Heldigvis klarte jeg å la være å tryne, men det var en del veiving med armer for å holde balansen.

Et lite sted var det i det minste mulig å gå ved siden av all isen, men jeg kom ikke særlig langt før jeg snudde. Gav jeg opp? Nei, jeg vil ikke si det – jeg tenkte at det var smartere å komme meg hjem med alle lemmer hele og i god behold og så får heller gåturen vente en dag eller to. Nå om dagen virker det til å være så mildt at det smelter så kanskje det blir bart igjen? På den annen side er vi bare midt i januar så det kan godt være at kong Vinter kommer med mer snø. Snø er i det minste mykere å falle på og definitivt lettere å gå på…

På grunn av all isen varte gåturen min bare litt over et kvarter – så, bedre enn ikke noe?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg