En uvant lørdag

Å våkne i en seng som ikke er min, er en uvant følelse jeg sjeldent har. En gang i blant skjer det. Jeg overnattet hos mine foreldre. Veldig hyggelig, men også litt slitsomt. Rett og slett fordi det blir omtrent like mange timer skravling som det er våkne timer der. Så det var mange timer med prat i går. Noe som gjorde at jeg våknet opp med en sår hals – den følte seg litt brukt. At vi fortsatte å skravle i mange timer i dag, gjorde ikke sårheten i halsen noe mindre. Heldigvis fungerer det for meg å smøre den ved å drikke en kopp te med honning. Etter det er halsen ferdig smurt og ikke lenger sår.

Derfor ble det heller ingen bloggpost på formiddagen i dag – jeg var for opptatt med å skravle. Så derfor var det hyggelig å se at navnet mitt var på topplisten i dag. Ganske fascinerende egentlig – hvor stor forskjell det kan være på hvor mange besøk en må ha på bloggen for å komme på listen. Noen ganger må en ha over 100 besøk, mens 58 var tallet som holdt for meg denne gangen. Tusen takk de dere som titter innom. Jeg håper dere har en bra lørdag i dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg