En utilsiktet pause og et boksalg

Noen ganger skjer livet, eller, egentlig skjer livet hele tiden (med mindre du er død og da spiller det ingen rolle). Så det er vel heller kanskje det at noen ganger endres fokuset litt fra en ting til en annen en. De siste dagen har jeg brukt godt, men uten bloggen.

Huset mitt er solgt, men siden det er i borettslag er det mulig med forkjøpsrett. Dermed hadde jeg privatvisning med noen hyggelige folk på torsdagen – i et hus som er midt i pakkeprosessen… Så tok jeg med noen esker som var ferdig pakket og dro et par dager til mine foreldre. Tross alt greit å kunne koble av litt innimellom (selv om det selvfølgelig ble en del prat om hva som skjer videre…).

Så nå er det på’n igjen. Pakking. Tross alt er huset såpass stort at det er tre soverom og jeg har vært ganske god til å ha mange ting…Bøker for eksempel.

Bøkene har jeg kvittet meg med litt etter litt de siste årene, men nå som jeg har gått gjennom de nok en gang har jeg nesten en bokhylle full av bøker jeg vil kvitte meg med. Kanskje jeg må ha et boksalg? Får vel legge det ut på Facebook og håpe at noen vil kjøpe noen av bøkene. Det ville jeg satt stor pris på (så om du er i Sandefjord og ser noen bøker du ønsker….hint, hint…).

Jeg skulle gjerne beholdt alt, men det er ikke mulig. Tross alt vet jeg ikke engang hvor jeg skal flytte… Så jo færre ting jeg har å pakke og ta med, jo bedre!

Bokhyllene er forresten Billy bokhyller; en bred og en smal – de er også til salgs. I tillegg til en bred Billy bokhylle til som står i et annet rom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg