En tragisk ulykke

Jeg forventet ikke til å bli vitne til en tragisk ulykke i dag, men det skjedde. Ulykker kan være tragiske, og ofte kommer de overraskende på.

Måkemor (eller måkefar – men jeg antar det er mor) sitter på taket og venter. Venter på det siste barnet sitt.

Når måkemor kom stupende rett mot oss var det bare en ting å gjøre: flykt!

To av barna er heldigvis igjen på taket. Den tredje falt ned. Redningsoperasjonen startet, men det gikk galt. Den tredje falt fra stor høyde nok en gang, men overlevde dessverre ikke fallet. En tragisk ulykke en søndag ettermiddag. En ulykke med et dødelig utfall. Sånn kan det gå i naturens verden, det er ikke alltid at alt går bra.

Jeg filmet en video på morgenen i dag til YouTubekanalen min (blir lagt ut i morgen), og nå skjønner jeg hvorfor måkene var veldig nærgående og skrikende…

Vel, naturen tar og naturen gir. Jeg spiste egengrodde reddiker i dag.

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg