En stille hobby

Jeg tror det er sunt å ha ulike hobbyer. Har innsett at de fleste av mine lager lite lyd: strikke (litt klirring fra pinner), hekling, blogging, puslespill og YouTube. YouTube er den som lager mest lyd – jeg snakker tross alt. Å gå tur i skogen er også ganske stille – noe som gjør at jeg kan høre alle lydene fra naturen: det rasler i løvet, vinden blåser, fugler kvitrer og det kommer noen ganger rare lyder fra skogen – som ofte er et rådyr, et ekorn eller en frosk – små slanger lager lite lyd…

Nå om dagen er det puslespill som er min stille hobby. Likevel, det trenger ikke være stille rundt meg. Hør på podcaster, musikk, se på TV (for de som har det). Ofte har jeg musikk i bakgrunnen mens jeg pusler og tenker. For det er en greie; om jeg har mye å tenke på er det behagelig å gjøre det mens jeg pusler. Alle puslespillene jeg har har jeg lagt flere ganger, men jeg tror jeg snart ønsker meg ett nytt ett.

Takk for at du er innom!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg