En solfylt søndag

Det er søndag, det er sol og det begynner å bli kaldt ute… Det er tross alt høst så det er ikke så rart at kulden kommer.

Planen for dagen har jeg allerede startet på – bake horn. Jeg har satt deigen og venter på at den skal heve så jeg kan bake de ut. Elsker ferske horn til lunsj. Funderer på om jeg skal starte å planlegge hva jeg skal bake til jul – skal jeg i det hele tatt bake til jul (jeg tror ikke jeg gjorde det i fjor)? Jeg spiser ikke så mye kaker lenger – uten at det er en grunn til det. Før kunne jeg spise kaker til det omtrent tøyt ut av ørene på meg, men nå spiser jeg mindre av det. Heldigvis kan jeg si fordi jeg vet at om jeg får i meg masse sukker får jeg lettere hodepine. Uansett, i dag blir det horn, kanskje en gåtur i sola og pusle ferdig et stort puslespill jeg holder på med.

Håper du har en super søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg