En sen (?) morgen

I går kveld ble jeg sittende å se en film på YouTube så det ble litt sent til sengs. Helt greit å kunne gjøre sånt når det tross alt er sommer og ferie (i alle fall for min del). Ulempen med å gjøre sånt er jo at jeg føler jeg våkner sent om morgenen – på den annen side kjenner jeg mange som ville sagt at jeg fremdeles er våken tidlig. Alt handler jo om hvordan vi selv føler og oppfatter ulike ting av disse variantene. Heldigvis er det ingen fasit så det spiller sånn  sett ingen rolle.

For min egen del liker jeg tidlige morgener så lenge det ikke er vekkeklokken som vekker meg. En tidlig morgen føles som den varer så lenge – på en god måte. Tidlige morgener nyter jeg gjerne med å strekke ut, drikke en kopp te, skrive litt og strikke litt og bare lytte til naturen som er rundt meg – det er en perfekt morgen. Nå som det er senere på morgenen er det mange flere biler ute og mindre enkelt å høre naturen så det blir ikke helt samme følelsen. Uansett, jeg starter dagen i dag sakte og sikkert. Nå blir det te og litt frokost før jeg sikkert gjør andre ting jeg ikke har bestemt meg for foreløpig.

Lag deg en fin dag i dag med noe du trives med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg