En sen fredag kveld

Noen ville kanskje påstått at det ikke er så veldig sent på kvelden enda, men jeg er blitt gammel? Eller, egentlig ikke, jeg har bare innsett at jeg faktisk liker tidlige morgener (uten vekkeklokke vel å merke). Så det er sjeldent jeg sitter lenge oppe om kvelden.

I dag fant jeg igjen en serie jeg så en del av for mange år siden og ble sittende og lete på YouTube for å se om hele serien lå der (for noen serier – og filmer – gjør faktisk det). Skjønt, noen er dubbet i andre språk og det er sjeldent at absolutt alle episoder og alle sesonger ligger ute – i alle fall lett tilgjengelig. Likevel er det litt gøy å bli minnet på serier jeg ikke har tenkt over på mange år. Andre serier har jeg lett etter fordi jeg har lyst til å se de igjen, men kan ikke finne de noe sted. Heldigvis er YouTube et stort, sort hull av videoer en kan fordype seg i sikkert resten av livet fordi det er så mye der. Noe som også dessverre gjør at enkelte kvelder blir det senere til sengs enn jeg tenker.

Uansett, nå er det helg og jeg kan sove så lenge jeg vil i morgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg