En ny start

Avslutninger på noe er ikke alltid like gøy, men nye starter kan være spennende.

Burde jeg feste trådene på sokkene jeg nettopp strikket ferdig? Ja, men jeg foretrekker å gjøre det i dagslys (og ja, jeg vet det er dagslys akkurat nå, men nå skal jeg straks spise og så er det å fortsette med skolearbeid).

Så hva gjorde jeg i går kveld og i dag morges? Hadde en ny start på håndarbeid. Garnet er Drops BabyAlpaca Silk – et garn jeg så vidt vet ikke er i salg lenger, men jeg har hatt det en stund for å si det sånn…

Jeg hadde bare litt over ett nøste igjen, så da er det pulsvarmere som står på planen. Sannsynligvis vil det rekke til to par, men det første paret blir i alle fall ett med små fletter – hvor lange de blir vet jeg foreløpig ikke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg