En grå morgen

Selv om det nå er grått og det regner, var det sola som vekket meg like over klokka seks i dag. Noen solstråler sneik seg inn i en glipe nederst i vinduet. De var så sterke at jeg tenkte det ville bli sol i dag (jeg tok feil for nå regner det).

En regnværsdag her og der er fint, men jeg skulle gjerne jobbet litt i hagen. På den annen side – to rom i huset mitt er tømt, så jeg kan begynne å vaske ned de i alle fall. Det er i alle fall en fin jobb på en regnværsdag.

Kommunikasjon er også lurt innimellom, så kanskje jeg er heldig og får solgt noen flere møbler (har fremdeles noen store ting igjen). Skjønt, å hente en seng i regnværet er kanskje ikke det beste…men jeg tror det skal bli opphold til kvelden?

Jeg har ikke gått tur på flere dager, men tekopp og strikking passer også til regnværsdager. Rolige morgener er uansett en luksus jeg nyter og aldri helt tar for gitt.

Håper dette vil bli en god dag hvor jeg får gjort litt av tingene jeg helst skal ha gjort – og så håper jeg du også får en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg