En bra start på dagen

Våknet opp til å fremdeles være på topplisten – dette er fjerde dag på rad (se de andre plasseringene: 16., 17. og 18.). Dessuten har det kommet et tynt lag med snø i løpet av natten, så verden er mye lysere i dag. At solen er i ferd med å bryte frem fra bak skyene gjør denne morgenen til en god morgen i min bok.

Hva planen er for at dette skal fortsette å være en bra dag er jeg noe usikker på, men frokost blir det i alle fall når jeg er ferdig med tekoppen min. Håper du starter dagen bra i dag – lørdag og fri for mange vil jeg tro (og for de som jobber: takk for at dere jobber!).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg