Eksamensdagen!!

I dag har jeg eksamen. En hjemmeeksamen fra 9 til 15, men jeg har hørt rykter om at det ikke burde by på de største problemene å bli ferdig innen tiden.

Studiet mitt er i økologisk landbruk og dette semesteret har vært jordøkologi, altså alt som har med jorda å gjøre. Hvordan jorden er dannet, hvilke typer jord som finnes, mye kjemi, noen utregninger, næringsstoffer i jorda, jordliv, hvordan ting henger sammen og hvorfor det er viktig å ta vare på den matjorda vi har.

Det har vært mye  informasjon og jeg har jobbet jevnt gjennom hele semesteret. Så gjenstår det å se: har jeg fått med meg og forstått den informasjonen jeg trenger for å kunne – ikke bare bestå eksamen, men gjøre det godt på eksamen?

Nå blir det å snart få i seg en god frokost så jeg er klar for en lang økt hvor jeg (forhåpentligvis) kan øse ut av meg all kunnskapen jeg nå besitter 🤓

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg