Drømmer meg bort…

Jeg er ikke den som shopper mest, men noen ganger drømmer jeg meg litt bort. Det er ikke det at jeg ikke kan kjøpe ting, men jeg har allerede et hus fullt av ting så det er begrenset hva mer jeg ønsker å fylle det med. Andre ganger kjøper jeg ikke noe fordi jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hva jeg faktisk vil ha…det er et problem noen ganger (mens andre ganger viser det seg at det faktisk var en god ide at jeg ikke kjøpte noe).

Nå om dagen drømmer jeg meg litt bort i puslespill. Jeg har flere og alle av dem har jeg puslet flere ganger så jeg føler jeg har fått valuta for pengene jeg har brukt. Tidligere hadde jeg flere puslespill, men jeg har gitt fra meg de jeg ikke likte å gjøre – så da fikk jeg noen ting ut av huset i alle fall.

For øyeblikket titter jeg rundt på nett for å se om jeg klarer å velge. Jeg har nemlig lyst på et nytt puslespill (eller to eller tre eller…du skjønner?). Vanligvis har jeg ikke så mange kriterier og det har jeg ikke denne gangen heller – jeg er bare veldig spesifikk. Det nærmer seg jo jul og jeg har skikkelig lyst på et puslespill med julemotiv som jeg da kan pusle hver jul – så det må jo være et motiv jeg liker; et motiv jeg trives med å pusle og som jeg heller ikke vil gå lei av. Det er ikke et enkelt valg, så tankene svirrer og jeg ender med å drømme meg bort…

Hva gjør at du noen ganger drømmer deg bort?

2 kommentarer
      1. Musikk er en fantastisk ting å drømme seg bort til!
        Vel, puslespiller ikke for alle – takk og pris for at det finnes utallige ulike hobbyer en kan ha 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg