Drømmen om småbruk

For mange, mange år siden skrev jeg en liste med ting jeg ønsket meg i livet.

På et tidspunkt var det mange tvilere, men jeg var fast bestemt på å kjøpe meg hus alene.

Jeg regnet ikke med å få akkurat det jeg ønsket meg og det gjorde jeg heller ikke. Heldigvis har jeg hovedsaklig vært fornøyd med rekkehuset jeg kjøpte.

Listen jeg skrev kom jeg over igjen for noen år siden og har siden innrømt både for meg selv og andre det jeg ikke torde innrømme når jeg skrev listen: jeg ønsker meg småbruk. (med tanke på hvor mye som stod på den listen, ville det ikke vært plass i en liten enebolig på en liten tomt)

Småbruket jeg ønsker meg er det fremdeles mange som er tvilende til, men når jeg fikk boken “Drømmen om småbruk” som bursdagsgave tidligere i år fra mine foreldre ble jeg veldig fornøyd. Både fordi jeg hadde sett på boken og ønsket meg den, men også fordi jeg følte at de tror på drømmen min.

En stor drøm jeg jobber med at skal bli et reelt mål.

Følg meg gjerne både her på bloggen og på YouTubekanalen min Kjersti Gulli om du vil følge min vei mot den store drømmen.

Kanskje du blir inspirert til å følge din egen drøm; ikke fordi alt kommer til å være enkelt, men fordi det er fantastisk å heie på hverandre og hjelpe hverandre fremover. Del derfor gjerne DIN drøm i kommentarfeltet 🥰

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg