Dette er slutten…

I dag er slutten her – slutten på påsken altså. Andre påskedag og jeg har nettopp innsett at jeg ikke pyntet til påske, men da slipper jeg jo også å rydde vekk pynten.

Jeg håper at du har hatt en fin påske; litt fri, litt sosial omgang (med passende distanse), god mat og masse frisk luft. Pyntet du til påsken i år så du nå må rydde det vekk igjen?

Neste “store” ting vil kanskje noen si er fridagene i mai og sommeren, men jeg gleder meg mest nå til siste frostnatten er over så jeg kan begynne å plante litt ute. Ulike blomster, paprika, tomater, rødbeter og masse mer – som jeg ikke egentlig har nok plass til…

Resten av påsken (så, i dag) skal jeg nyte fridagen; lese litt i hagebøker, sitte ute om det blir varmt nok i sola (nekter å risikere forkjølelse) og lage noe godt til middag (laks og fløtegratinerte poteter kanskje?).

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg