Det trengs en hagedag…

Jeg vil ikke påstå at jeg har forsømt hagen de siste dagene, men jeg kan heller ikke påstå at jeg har gjort noe med den. Gresset trenger en klipp – og da må jeg jo også klippe kanter (som jeg ikke gjorde forrige gang – ups?). Rosene trenger både en liten oppstramming og å få klipt av seg avblomstrende roser så den får (forhåpentligvis) ny giv til flere blomster. Det er litt hekker som trenger en liten stuss, en del vanning som kan være lurt å gjøre og sikkert noen flere ting. Det er tross alt litt av greia med hager – det er alltid noe å gjøre.

Så i dag blir det en hagedag for meg – ta litt av gangen med små pauser innimellom – da koser jeg meg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg