Det tok sin tid…

Sommeren er på mange måter over – vi er tross alt i september. På den annen side – det er sol med god varme i dag (burde sikkert vært mer ute?).

Rydder fremdeles blant tingene mine – nå er det for å få en oversikt over hvor ting er. Det kommer til å ta sin tid for å si det sånn…Det er mye ting på mange steder, men nå er i alle fall alle tingene samlet i ett hus. Riktignok er ikke det bare, bare fordi huset var allerede bebodd med mye ting. Når mine ting da kom i tillegg…vel, det er godt jeg solgte mesteparten av møblene mine?

Håper jeg finner et nytt hus snart.

Noe annet som tar tid er enkelte ting som gror – alt gror på sin egen tid, men nå blomstrer endelig den ene solsikken. At den har brukt mer tid enn jeg kanskje trodde den ville kan sikkert ha en sammenheng med at jeg ikke har tatt meg tid til å ta godt vare på den. Tross alt trives planter med å få vann, nok sol (den biten har jeg ingen kontroll over), god jord og kanskje litt gjødsel innimellom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg