Det spirer!!

Tirsdag 29. desember begynte jeg å bruke den ene julegaven jeg fikk og satte i en pod med basilikum og plantet et frø av bladsalat.

Basilikumen er nå blitt så stor at jeg måtte ta av plastikkhetten som gav den litt preg av drivhus. Bladsalaten er foreløpig ikke så stor, men det vokser likevel godt uten å strekke seg.

Dette er første gang jeg prøver å gro noe med vekstlys og jeg liker resultatet veldig godt så langt. Denne som heter Click & Grow har plass til tre små ting og tar såpass lite plass at den passer fint på kjøkkenbenken.

Click & Grow

Ja, det er også bakedag i dag – jeg var tom for hjemmebakte horn.

Håper du har en fin helg, her hvor jeg bor er det sol i dag så det er på tide å stikke nesa et stykke utenfor døra så jeg får gått meg en tur i lyset.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg