Det nærmer seg

Nå har jeg jobbet med dette puslespillet i over fem uker! Så jeg nærmer meg slutten. Gleder meg til å få tilbake stuebordet mitt. Eller, bordet står jo der, men jeg kan ikke akkurat påstå at jeg kan bruke det til så mye forskjellig om dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb om dagen tar jeg alltid litt tid og setter meg med puslespillet som en liten pause for å fordøye dagen. Så det har en praktisk funksjon om dagen, men jeg tror nok at neste puslespill jeg legger vil være et som er litt mindre… 3.000 brikker er tross alt ganske mye; 1.000 brikker føles mer overkommelig – og de tar aldri over en måned å legge…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg