Det har skjedd!

Reklame | Ellos

Jeg syns tall og personlig økonomi er gøy, og om mange nok gjør noe kan vi alle komme langt.

Hvor langt jeg ønsker å komme har jeg nevnt før; til et småbruk.

Noen har klikket på en av reklamelinkene mine. Er dette starten?

Får jeg noe utbetalt av at en person har trykket på en link? Nei, men det gir meg håp om at det kan skje igjen. Plutselig en vakker dag har mange trykket på hverandres linker så vi alle får utbetalinger (det er lov å håpe!).

Nå kan det sies at jeg ikke blogger for penger – det hadde vært et sørgelig syn… Jeg blogger fordi jeg liker det; om jeg slutter å like det, slutter jeg å blogge – så enkelt er det.

Uansett er det gøy med hyggelige overraskelser. Så om du skriver på en blogg og har reklamelinker – legg igjen en kommetar så kanskje jeg kan spre gleden!

DBKD//DBKD//Tretorn//OBH Nordica//PR Home//Bagheera

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg