Det gror!

Jeg puttet et frø i jorda for en liten stund siden, men regnet ikke med at jeg kom til å få uttelling på første forsøk.

Likevel, her er starten:

Den gjør ikke så mye ut av seg foreløpig, men nå som den først har kommet opp av jorda er det håp!

Kjært barn har mange navn: Cantaloupe, Rockmelon; Søt melon og Sukkermelon.

Som vanlig ble frøet tatt fra frukt kjøpt i butikk. Det lå litt til tørk og så puttet jeg det i jorda og vannet litt.

Var likevel ganske overrasket over at det faktisk spirte, så ble helt satt ut når jeg så det. Dessuten, det har vokst fryktelig fort på bare tre dager, så hvordan fortsettelsen blir er jeg veldig spent på!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg