Det går fremover!

Når en pusler et puslespill med 3.000 brikker, så tar det litt tid. Selv om jeg liker bildet og å legge puslespill, har jeg begynt å innse at 3.000 brikker er litt mye. Det er rett og slett for stort til å være en favoritt. 500 brikker kan ofte blir litt for lite og 2.000 er også akkurat litt større enn det som er blitt favoritter. Med andre ord tror jeg favorittstørrelsen min ligger på 1.000-1.500 brikker. Heldigvis går det fremover brikke for brikke.

Jeg er fast bestemt på å gjøre det ferdig, men på den annen side er jeg rett og slett litt lei fordi det tar så lang tid. Upraktisk fordi jeg vil jo ikke avslutte midt i. Dessuten har jeg et mål om å bli ferdig for å forsikre meg om at alle brikkene faktisk er der. Jeg har lagt puslespillet flere ganger, men alle gangene har jeg bare lagt brikkene i esken når jeg er ferdig – denne gangen skal jeg legge de i poser som så blir lagt i esken – sannsynligheten for å miste brikker blir plutselig mye mindre av å gjøre det sånn…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg