Det ene, det andre…

Tiden i august går (tydeligvis) veldig fort. Om to uker bor jeg ikke lenger her jeg bor. Heldigvis har jeg fått solgt en del av møblene nå, selv om noe fremdeles gjenstår.

Jeg har pakket og sendt avgårde. Jeg har vasket litt her og der etterhvert som ting har blitt tomt. Jeg har ryddet, kastet og gjort klart til donering.

I går derimot, var det en større vaskedag. Min mor kom og hjalp meg masse! Et par av soverommene hadde jeg allerede tømt, men så var det vaskingen som også måtte gjøres ferdig.

Første det ene rommet.

Så det andre rommet.

Så to av tre soverom er nå helt ferdig vasket og klare. Tak, vegger, hyller, skap, vinduer, taklister, gulvlister og gulv. Alt må vaskes og det er viktig å være nøye – vil jo at alt skal gå i orden på overtakelsen.

En god del i resten av huset er også vasket, men der er det også gjenstående ting. Heldigvis har jeg fremdeles litt over en uke på meg – og foreldre som er villige til å hjelpe meg (ja, jeg føler meg litt bortskjemt noen ganger).

Pauser underveis er viktig og nå er det tekopp, siste rest av strikking på min første t-skjorte og litt sjokolade 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg