Der ble det liggende…

Noen ganger tar ting mye lenger tid enn jeg ønsker – faktisk så lang tid at jeg lurer på om jeg har gitt opp uten å innse det selv. Denne gangen er det et hekletøy som er greia. Jeg tror jeg har heklet alle remsene som trengs for å fullføre et sengeteppe til enkeltseng (som vil matche det jeg har heklet og sydd sammen til et sengeteppe til dobbeltseng). Det gjorde jeg i fjor sommer/tidlig høst. Så fortsatte jeg med å starte å sy det sammen og jeg kom et stykke.

Nå har det ligget på sofaen min og tatt opp plass i flere måneder uten at det har skjedd noe mer. Ja, jeg vet at det ikke vil magisk skje av seg selv – jeg må faktisk gjøre noe. Stadig vekk tenker jeg at i kveld, da skal jeg fortsette. Foreløpig har det ikke helt slått til for å si det sånn. Så det ligger der og gjør narr av meg fordi jeg aldri får suset meg til å fortsette og fullføre. Så hvor lenge skal det gå før det ikke bare fortsetter å være liggende, men faktisk blir fullført?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg