De vokser og koser seg

Er det noe jeg liker godt er det å se at ting spirer og gror, og nå er vi over på voksestadiet.

Jeg er usikker på hva jeg skal bruke basilikumen på, men det nærmer seg tiden for at jeg kan starte å spise av den ene salaten i alle fall. Elsker den typen bladsalat, så dette har jeg sett frem til lenge!

Den salaten som er til høyre i dette bildet derimot, ser det ikke ut som kommer til å bli noe å spise. Tynn, stranten, rett og slett misfornøyd. Karsen til venstre i bildet burde jeg kanskje ha spist opp allerede, men alt til sin tid. De to i midten vet jeg kommer til å ta lang tid, det er nemlig paprika. Håpet mitt med de to er at når de blir større og jeg har pottet de om et par ganger, så vil det være varmt nok ute til at de kan bo ute og etterhvert produsere paprika.

Langtidsplanlegging er en greie når jeg gror spiselige ting for så vidt jeg vet har paprika en grotid på 120 dager…

Jeg håper du har en fin søndag og takk for at du leser!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg