De siste tre dager

– har jeg brukt mesteparten av tiden på et 3.000 brikker stort puslespill. Eller, egentlig har det faktisk 3.168 brikker – tittelen er Zodiac og det er fra Ravensburger.

Dessuten har jeg startet på nok et par med strikkede ullsokker.

Tross alt fikk jeg solgt fire par med pulsvarmere – så da gikk jeg i garnbutikken etterpå og handlet litt garn. Bare bittelitt altså (for egentlig skulle jeg ikke kjøpe nytt garn i det hele tatt).

Som et dårlig forsvar hadde jeg jo både fått penger inn til lommeboka og pulsvarmere ut av huset, så da burde det jo greit å ta med noe nytt inn igjen?

Jeg kjøpte fire like nøster (de var på salg! – jeg tror fargen var på vei ut?), så nå kan jeg strikke to par sokker til. Trenger jeg det egentlig? Vel, nei, men jeg liker å strikke sokker. Dessuten, det første paret vil i alle fall bli med fletter – det andre aner jeg foreløpig ikke.

Skulle gjerne hatt tak i den ene strikkeboken min med sokkemønster, men den er som det meste annet pakket ned i en eske. Alle eskene og alt annet jeg har venter fremdeles på at jeg skal finne et hus – kjøpe huset – og så flytte. Først da vil jeg ha tilgang til tingene mine igjen…jeg å ha tilgang til tingene mine – jeg føler meg ganske så begrenset for tiden (og det har jeg gjort i flere månder..)

Uansett, nå er det helg; jeg er ferdig med puslespillet, fortsetter å strikke litt, har en julegave igjen å kjøpe (men nå er det så blank is ute at jeg nekter å gå ut av huset), og må rydde vekk de få tingene jeg har på rommet så jeg er klar til rombytte i jula (da kommer det flere folk)… Med andre ord – om en uke har jeg tilgang til enda mindre av tingene mine 😔

Enn så lenge: mer strikking! 🤩

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg