Dagens spørsmål

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Når pynter du juletreet?

For min egen del er jeg vokst opp med å pynte juletreet 23. desember. Så lenge jeg bodde hjemme var tradisjonen også at min mor og jeg diskuterte om lysene skulle være av eller på den kvelden. Hvem som vant husker jeg ikke og det spiller jo ingen rolle lenger uansett. Resten av pynten ble også ordnet den dagen – mens lilla til advent alltid kom frem første søndagen i advent.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg