Dagens spørsmål

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hvilken ukedag er favorittdagen din?

Hm, selv syns jeg dette var overraskende vanskelig å svare på. Tror det må bli søndag. En dag uten at vekkeklokka gjør at jeg brått blir revet ut av søvnen med hjertet i halsen. Søndager er for meg en rolig dag som gjerne starter med en kopp te med honning og å nyte stillheten. Så litt vasking av hus (selve vaskingen er jeg ikke så glad i, men jeg liker at det er rent og ryddig) før jeg enten går en lang tur i frisk luft eller holder på med en hobby. En dag uten stress hvor jeg likevel får gjort fornuftige ting hvor jeg liker resultatet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg