Dagens hage

På morgenen i dag filmet jeg litt i hagen. Det er gøy å se hvor mye som endrer seg for hver gang jeg filmer (målet er jo å filme hver uke, men det skjer jo ikke). Blomstene koser seg, men det er mindre grønnsaker i år – burde kanskje vært motsatt med hvordan verden er om dagen? Uansett, jeg smiler når jeg ser alt som vokser, gror og blomstrer i hagen min så jeg er fornøyd. Det er alltid noe som kunne vært bedre, men det er også ting som kunne vært værre så alt i alt er totalen bra.

Blomstrer din hage om dagen? eller balkongen/verandaen/stuevinduene om du ikke har hage.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg