Bucket list?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Har du en bucket list? (og hva er en av tingene som står på den?)

For mange år siden skrev jeg en kort bucket list, men jeg vet ikke hvor den ble av. En av tingene jeg ønsker å gjøre er å gå hytte-til-hytte på Hardangervidda. Om jeg noen ganger kommer så langt er mer usikkert, men jeg liker tanken på å få gjennomført det (eller flere turer?). Å ha et småbruk hvor jeg gror grønnsaker, frukt, bær og har dyr er også noe jeg ønsker, men det blir mer en livsstil enn en ting å gjennomføre som en engangs-greie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg