Briller eller linser?

Bruker du briller eller linser (eller kanskje du har perfekt syn?)

Jeg har brukt linser i mange år nå, men i fjor kjøpte jeg meg briller – bare fordi det er lurt i tilfellet noe skjer med linsene/øynene. Burde jeg kjøpt briller tidligere? Ja, er ganske sikker på det, men bedre sent enn aldri? Uansett, selv om jeg nå har briller bruker jeg de veldig sjeldent – det føles som jeg har noe i ansiktet og det føles ikke naturlig i det hele tatt. Kanskje jeg blir vant til de om fem år eller noe?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg