Bra eller dårlig start?

I dag våknet jeg ganske tidlig, men siden senga var så myk og god ble jeg liggende litt – bare fordi det var så mykt.

Om det var en bra eller dårlig start kommer ann på øyet som ser – jeg syns det var begge deler. Jeg liker mykheten og muligheten til å nyte den på en lørdags morgen, men jeg liker også å stå opp tidlig.

Noe annet som kommer ann på øyet som ser var at jeg tok livet av 32 snegler på morgenen i dag. Dårlig for dem, bra for meg. Skjønt, aller helst vil jeg slippe å måtte ut om morgenen for å ta livet av snegler, men om jeg ikke gjør det så spiser de opp hagen min…

Nå nyter jeg en kopp te og hekler litt før jeg har andre ting jeg vil ha gjort i løpet av dagen – som vanlig. Selv om det er lørdag er det også en vanlig dag hvor jeg vil gjøre ting. Det vil jeg påstå er en bra ting 🙂

Håper du har en bra start på dagen din!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg