Bowling!

Det er lenge siden forrige gang jeg bowlet, og nå lurer jeg på hvorfor? Det er jo så gøy!

Grunnen til at jeg var på bowling i dag, var fordi jeg ga en litt annerledes bursdagsgave til min mor i år. Hun fikk tid med meg og kunne velge hva vi skulle gjøre. Hun valgte bowling, så i dag har vi bowlet.

Tre serier spilte vi, med en liten pause etter andre serie. Da spiste vi pizza og hvilte høyrearmen…

Tredje og avsluttende serie ble min beste og avslutningen var helt fenomenal!

Det var såpass gøy at vi var helt enige om å ikke vente i over ti år til neste gang. Kanskje vi til og med skal gjøre det en gang i året?

Håper du har en fin helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg