Bomtur…igjen…

Bomturer er kjedelig (nei, jeg mener ikke det å kjøre gjennom bommer – selv om jeg ikke er så glad i måtte betale bompenger når jeg kjører en del steder). På mange måter er jeg heldig. Jeg har nemlig foreldre som er villige til å bruke omtrent en hel søndag med nydelig sol på meg.

Eneste som er litt synd er at det fantastiske været ble brukt sittende i en bil. Bilturen var nesten tre timer – hver vei…

Målet med bilturen var en visning på et lite småbruk. Det så lovende ut på bilder (men de fleste hus gjør det…), og selv om det var en del å fikse var ikke tilstandsrapporten den verste jeg hadde sett. Beklageligvis er det ikke alt som blir opplyst om i en tilstandsrapport – ei heller i en salgsoppgave til enhver tid. Så det tok ikke lange tiden etter at vi var kommet frem til jeg innså at det ikke ville være mitt nye hjem.

Hvor mange bomturer vi har vært på nå er jeg faktisk ikke sikker på, men det begynner å bli en del. Det har vært en del kjøring for å si det sånn: Arendal, Lunde, Notodden, Fyresdal, Kongsvinger, Sandefjord, Kongsberg, Ulefoss (flere ganger tror jeg) og denne gangen var det Treungen. Godt mulig det har vært enda flere steder, men det har vært over et par år så det er ikke godt å huske alt.

Om jeg har ett ønske til universet er det at neste gang jeg får meg med mine foreldre for å se på hus – at det er huset jeg faktisk får kjøpt fordi det passer meg (og som jeg har råd til). Om det blir en kortere bilturen enn det var i dag, ville jeg også satt stor pris på det…

Dermed håper jeg at dette var siste bomturen! (kryss fingrene for at jeg slipper flere bomturer?)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg