Bokhylla tømmes…

Vanligvis har jeg mest bøker i bokhyllene mine, men jeg har hatt litt opprydning de siste årene. Dermed er mange bøker forsvunnet – enten fordi jeg innså at jeg aldri kom til å lese de eller fordi jeg hadde lest dem og visste at jeg aldri kom til å lese de igjen. Likevel har det vært fullt i hyllene mine (fordi før var det dobbelstabling).

Nå har jeg tatt tak – begynt å pakke sammen noe av det som var i bokhyllen min som ikke nødvendigvis trenger å være der. Det føles som jeg klargjør til flytting – noe som ville vært helt fantastisk. Eneste er at jeg foreløpig ikke har funnet og kjøpt hus enda, men jo mer klar jeg er jo fortere vil det gå å flytte når jeg først finner noe? Det er lov å håpe at det er sånn det fungerer. I mellomtiden har den forholdsvis nyinnkjøpte garnet fått hedersplass 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg