Bøker lest i juli

Siden jeg begynte ferien min 1. juli og jeg liker å lese, var det helt naturlig at jeg gjorde en del av det i ferien min. Hele 15 bøker ble det! Utrolig, men sant.

Bøker jeg leste i juli var:

Aveyard: Glass sword (Red Queen #2) ♥♥♥

Aveyard: Cruel crown (Red Queen #0.1-0.2) ♥♥

Aveyard: King’s cage (Red Queen #3) ♥♥♥

Aveyard: War storm (Red Queen #4) ♥♥♥

Carriger: Etiquette & espionage (Finishing school #1) ♥♥♥♥♥

Carriger: Curtisies & conspiracies (Finishing school #2) ♥♥♥♥♥

Carriger: Waistcoats & weaponry (Finishing school #3) ♥♥♥♥♥

Carriger: Manners & mutiny (Finishing school #4) ♥♥♥♥♥

Keplinger: Run ♥♥♥♥

White: And I darken (The Conqueror’s saga #1) ♥♥♥

White: Now I rise (The Conqueror’s saga #2) ♥♥♥

White: Bright we burn (The Conqueror’s saga #3) ♥♥♥♥

Honeyman: Eleanor Oliphant har det helt fint ♥♥♥♥

O’Brien: Z for Zachariah ♥♥♥♥

Chase: Black Rabbit Hall ♥♥♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg