Blomster vs. grønne planter

Hva er best? Hva er favorittene?

Jeg elsker blomster. Alle fargene og hvordan de lyser opp. Bare så synd jeg er så dårlig på å holde dem i live om jeg har dem som potteplanter inne. Det gjelder for så vidt blomsterbuketter også. Elsker alle fargene, men de dør stort sett alt for fort.

Jeg elsker grønne planter. De klarer jeg ofte å holde i live (kanskje litt for godt?). Mine grønne planter koser og formerer seg og jeg tror de har planer om å ta over huset mitt…

Om jeg kunne ønske meg noe, ville det vært at forholdet mellom blomster, blomsterbuketter og grønne planter var litt mer balansert. På den måten ville i alle fall noen blomster overlevd, blomsterbukettene ville holdt seg kanskje en uke og de grønne plantene ville latt meg få fortsette å bo i huset mitt.

Uansett, jeg kommer alltid til å ha grønne planter og vil fortsette å teste ut blomster (en eller annen gang må jeg klare å holde noen i livet kanskje?).

3 kommentarer
      1. Så utrolig kjedelig å være allergisk mot blomster! Alle blomster eller bare noen?
        Heldigvis finnes det utallige grønne planter, så valgmulighetene er i alle fall store 😊

        1. Jeg fikk orkide av ei venninne en gang da min bestefar døde og det virket ikke som jeg reagerte så mye på den som andre blomster jeg har vært bort i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg