Blomster og minner

Reklame | Euroflorist, Tretti, Aimn

Fredslilje

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg elsker planter. Jeg har haugevis av grønne planter – og en fredslilje (alle andre blomster dør av en eller annen grunn). Selv planter som noen ganger kommer med blomster, blomstrer ikke hos meg. Selv om de ikke blomstrer, ser de likevel ut til å trives godt med tanke på at de alle vokser og gror.

3-pack Scrunchie P/P/W//Søte klokker//Toyota SUPERJ34PE. 7 stk. på lager//Majestetisk eleganse

Jeg så det bildet med scrunchies og forsvant rett ned i minner over hvor mange forskjellige jeg hadde når jeg vokste opp. Så det er litt rart å se at de nå dukker opp igjen her og der (eller har de gjort det en stund uten at jeg har klart å få det med meg?).

Symaskin har jeg aldri hatt; når min søster fikk det så fikk jeg et keyboard jeg ønsket meg. Supert den gangen, men nå ville jeg nok heller valgt en symaskin (om jeg hadde hatt et sted å ha den og noen kunne lært meg å bruke den…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg