Blitt syk?

Jeg er alltid bekymret for sykdom, selv om det heldigvis ikke skjer så ofte.

I løpet av de siste to ukene har jeg blitt stadig mer bekymret for fredsliljen min. Jeg vet ikke lenger hvor lenge jeg har hatt det, men det begynner å bli en del år. Den hadde en liten periode hvor den stod et annet sted med lite lys og da gulnet bladene. Heldigvis ble de raskt fine og grønne igjen når den bare fikk bedre lys den gangen.

Nå derimot, nå står den i vinduet, men bladene gulner likevel. Jeg har gitt den ekstra næring, passet på at den får passende med vann, men likevel gulner bladene og jeg blir bekymret!

Har den blitt syk? Kommer den til å bli frisk igjen? Hvordan kan jeg hjelpe den så den fortsetter å ha et supert liv?

Alle tips tas imot med en kjempestor takk!

Reklame: Interflora

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg